סובב שלג בצפון הגולן

מומלץ למשפחות וקבוצות מטיילות

היי לכם,
בדרך לחרמון מתארחים בכפר נופש דוגה 🙂
אתם מוזמנים ליהנות בסופש הקרוב, ממרחבי שלג בוהקים בגולן במסלול רכוב שכולו באווירת שלג קסומה. 

> נקודה 1: מומלץ להתחיל במפל עיט עליון ותחתון (במרחק של כ 20 דקות מכפר נופש דוגה על ציר המפלים). מפל עיט הינו מפל מרהיב הזורם לתוך קניון בזלת.
המפל נמצא במרחק של כ 100 מטר מרחבת החניה. בדרך מומלץ לעלות לתצפית מצפה אליהו ממנה ניתן להשקיף על המפל ולהתרשם מהזרימה החזקה שבו. מהמרפסת יורד שביל לאורך הגדר בקצהו ניתן להשקיף גם על המפל התחתון שנחל עיט.

> נקודה 2: נסיעה של כ 25 דקות לעין זיוון לבילוי וחוויות בקומפלקס תיירותי הכולל יקבים, בתי קפה ואומנים שכייף לבקר. למידע נוסף > https://did.li/3tvTY

> נקודה 3: נסיעה לכיוון החרמון דרך יער אודם לביקור בג׳ובה הגדולה
והכפרים הדרוזים. הג’ובה הגדולה – היא בור וולקני ענק במרכז שמורת יער אודם. במרחבי היער פזורות כ-20 ג’ובות (בורות) בקטרים שונים מ-30 מטר ועד 200 מטרים. שביל מטיילים סלול, נגיש ונוח מוביל מהחניון עד לשפת הג’ובה וחזרה.
מנקודת התצפית על השביל נראית הג’ובה כמו מכתש קטן ועמוק מקושט בסבך עצים ושיחים. קוטרה כ-250 מטר ועומקה כ-70 מטר. זה המקום לעצירה, להתבוננות בצבעי היער הרבים, למנוחה קלה וחזרה למכוניות עם השביל המתעקל. אפשר גם לרדת לתחתית הג’ובה ולעלות חזרה.
למידע נוסף >>> https://tourgolan.org.il/listing/big_juba/

> נקודה 4: בירכת רם והשוק המקומי
נסיעה של כ 10 דקות מהג'ובה הגדולה לבירכת רם – מאגר מים גדול המשמש לגידולים חקלאים של תושבי האזור. המאגר נמצא בבקעת יפעורי בגובה של כ 1000 מטר מעל פני הים. מומלץ לעשות מסלול הליכה לאורך המאגר וליהנות מהאווירה הייחודית על שפת האגם.
שוק בירכת רם: פעיל בחורף בעיקר בסופי השבוע. השוק כולל דוכנים של פירות הגולן, דבש, מיצים, מרקחות, פיתה דרוזית ועוד.

> נקודה 5: עמק יעפורי אחד המקומות היפים ביותר בישראל. זרימה של נחלים בין מטעי דובדבנים ותפוחים, בוסתנים ופינות חמד.
העמק ממוקם למרגלות הישובים מג'דל שאמס ומסעדה. המים הזורמים אל העמק מגיעים ממי גשמים, מעיינות ומקורות נחל סער וממעיין "ראס אל נאבע" הממוקם בסוריה. למידע נוסף > https://did.li/WKGlC



חבילות אירוח לסופש – 16-18.2.2023
חברי "מועדון מטיילים דוגה" – מוזמנים להתארח בסופ"ש הקרוב במחיר משתלם במיוחד החל מ 600 שח למשפחה ולצאת לחווית שלג בצפון רמת הגולן. 

האירוח בקרוואנים מדוגמים ומאובזרים או בחניון לקרוואן שלכם מהבית.

להזמנות חייגו או שלחו וואטס: 0523071322

WhatsApp Image 2023-02-08 at 13.25.54

מפת התמצאות