ממצפה אופיר למרפסת הר נבו

מומלץ למשפחות וקבוצות מטיילות

היי לכם, 

בתקופה זו כשהכל ירוק והסופ"ש הקרוב (20.1.2023) צפוי להיות עם מזג אוויר נעים במיוחד (24 מעלות ביום) נמליץ לכם על מסלול תצפיות מותאם למשפחות.

יציאה: כפר נופש דוגה

נקודה 1: מצפה אופיר

במרחק של כ 20 דקות מדוגה, תצפית מרהיבה על הכנרת בגובה של 450 מטר. במצפה תוכלו ליהנות ממרפסת נוף עוצרת נשימה, חורשת עצי ארץ ישראל ושמורת טבע קטנה עם פרחי בר ביניהם גם רקפות הפורחות בחודשי החורף. בוויז: מצפה אופיר.

נקודה 2: קיבוץ אפיק – מרפסת הר נבו

נסיעה של כ 20 ק"מ ממצפה אופיר לקיבוץ אפיק בנופי הפרא של הגולן. בחלק הדרום-מערבי של הקיבוץ, תצפית מרהיבה המשקיפה על סוסיתא ונחל עין גב. אתר זה היה בעבר מועדון קצינים סורים בחברתם אלי כהן, האיש שלנו בדמשק, נהג לבלות. ממקום זה צפה אלי כהן על המדינה לה הקדיש את חייו. ב 18 במאי 1965 הוא הוצא להורג בתלייה בכיכר המרכזית של דמשק. נקודה זו מהווה חלק ממסלול אלי כהן שנחנך בגולן (תחנה 4 בשביל אלי כהן). למידע נוסף >>> https://did.li/5wjrl

נקודה 3: עין אפיק ועין פיק
במרחק של כ 600 מטר ממרפסת הר נבו, שביל מסודר המוביל ממגרש החניה אל שרידיו של כפר סורי "פיק" המשקיף לכנרת. הכפר ננטש ע"י הסורים במלחמת ששת הימים (1967). ניתן להגיע לשרידי הבתים באמצעות מדרגות ומעקות. מהחורבות ממשיכים אל עין אפיק. בסיום הירידה פונים ימינה ומגיעים לעין פיק – מעיין קסום הנמצא בסבך של עצי תאנה. הכניסה למעיין והחניה ללא תשלום. בוויז להכניס: עין פיק.

ג'חנון לשבת – על הדרך
אפשר להזמין מראש ולאסוף ישירות מנאות גולן.
הג'חנון של חן – 0523878771

שיהיה סופש נפלא !
צוות כפר נופש דוגה

חבילות אירוח לסופש הקרוב 19-21.1.2023
לחברי "מועדון מטיילים דוגה"
חברי "מועדון מטיילים דוגה" – מוזמנים להתארח בסופש הקרוב במחיר משתלם במיוחד למשפחות החל מ 600 שח ולנצל את השמש הטובה לזמן איכות. 
האירוח באוהלים ממוזגים, בקרוואנים מאובזרים
או בחניון לקרוואן שלכם מהבית. 

להזמנות חייגו או שלחו וואטס: 0523071322

מפת התמצאות