השכרת קרוואן בחוף דוגה - טופס לאורח

אנא מלאו את הטופס ושלחו אלינו לצורך קיצור תהליך הקליטה באתר. תודה

הסכם השכרת קרוואן בחוף דוגה
האורח החתום מטה משכיר את הקרוואן עם אביזרים שרשימתם בהמשך ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו לצורך תקופת האירוח. האורח מקבל את הקרוואן לשימושו בלבד ואינו רשאי להשכירו או למוסרו לגוף שלישי.

א. תנאי האירוח
1. האורח מצהיר כי הותיר בידי המשכיר פרטי כרטיס אשראי לביטחון ואשר המשכיר יהיה רשאי להפעילו בהתאם לשיקול דעתו، באשר לנזקים שנגרמו בקרוואן בתקופת ההשכרה ו/או לתשלומים המגיעים למשכיר מכח הסכם זה.
2. האורח מצהיר כי בדק את הקרוואן מבחוץ בכל צדדיו ובפנים על כל חלקיו, ומצהיר כי: קיבל את הקרוואן תקין לחלוטין למעט התקלות הרשומות בדף זה, או מעבר לדף זה או בדף מצורף חתום ע"י 2 הצדדים, ויחשב כנספח להסכם זה.
3. האורח מתחייב לשלם 100 ₪ לכל שעת פיגור או חלק ממנה בפינוי הקרוואן אלא אם קיבל אישור מהנהלת חוף דוגה וסוכם על מחיר הארכת השהייה במייל או בוואטס אפ מטעם חוף דוגה.
4. עם קבלת הקרוואן האחריות עליו במלואה וכל המשתמע ממנה עוברת לידי האורח، הוא מתחייב לנקוט בכל אמצעי הזהירות לשמירה על עצמו על אורחיו ולשמור על הקרוואן הציוד והתכולה כעל שלו, ומתחייב לשלם כל נזק שנגרם לקרוואן, לציוד והתכולה בעקבות רשלנות, זדון או שימוש שלא לפי ההוראות, וכל נזק שאינו בעקבות בלאי סביר.
5. האורח מתחייב שלא להדליק אש בקרוואן ולא בקרבתו שעלולה לגרום לנזק או התלקחות הקרוואן (למעט השימוש בכיריים הגז של הקרוואן، שגם בהם חובה להשתמש בזהירות רבה). השימוש בגזיה יעשה מחוץ לקרוואן במרחק בטוח ובהשגחת מבוגר.

ב. החזרת הקרוואן
– יש להחזיר את הקרוואן בזמן, נקי, ועם כל הציוד והריהוט תקינים כפי שהיו בעת קבלתו.
– קרוואן שלא יוחזר בתנאים הללו יחוייב בדמי ניקיון, בסך 250 ₪.
– לא יינתן החזר בגין החזרה מוקדמת או אי ניצול ימי אירוח, אלא בהוכחת מקרה חריג (מצער חלילה), שיתקבל על דעתו של חוף דוגה, גובה ההחזר יהיה חלק יחסי בניכוי הפסד חוף דוגה.

ג. ביטוח
– הקרוואן מבוטח בביטוח חובה ומקיף, השתתפות עצמית אמור להיות ביחס לגובה הנזק.
– לקרוואן מצורף מדריך תפעול או הסבר של חוף דוגה לתפעול מערכות הקרוואן והציוד בו. על האורח לפנות לפחות מזמנו בעת קבלת הקרוואן לבדיקת הקרוואן וקבלת הסבר, ומתחייב לנהוג בכללי הזהירות הנדרשים.
– חל איסור על עישון, או שימוש בגזייה בקרוואן.

ד. רשימת ציוד הנלווה לקרוואן
» ☐ סט מפתחות לקרוואן
» ☐ מקרר
» ☐ מיקרוגל
» ☐ מעמד לייבוש כלים
» ☐ כוסות שתייה, כוסות קפה, כוסות יין
» ☐ סכו"ם סט מלא
» ☐ 6 צלחות, 6 קערות, 6 צלחות גדולות
» ☐ סט ששת לבישול, קרש חיתוך
» ☐ 3 קערות זכוכית לסלט
» ☐ 2 מזגנים + 2 שלטים
» ☐ 2 טלוויזיות, 2 שלטי יס, 2 ממירים
» ☐ שולחן קק"ל
» ☐ 2 מיטות שיזוף
» ☐ מעמד לייבוש כביסה
» ☐ רשת הצללה המתחברת לקרוואן
» ☐ פח אשפה חיצוני, פח אשפה במטבח, פח אשפה אמבטיה

ה. כללי
חוף דוגה עושים את מיטב המאמצים על מנת שהציוד הנ"ל יהיה חדיש ותקין וכך גם הוא נמסר כשהוא במצב טוב ותקין, אולם תיתכן בהחלט תקלה.
* במקרה של תקלה בציוד כזה ואחר، לא ייחשב הדבר כשירות לקוי ולא יתבקש החזר כספי כל שהוא על תקלה לא צפויה בציוד.

נשמח לארח אתכם לחופשה מושלמת על שפת הכנרת