דוגה ריזורט – מתחם אירוח אֶקְסְקְלוּסִיבִי

שקופית קודמת
שקופית הבאה

דוגה ריזורט – חווית נופש אֶקְסְקְלוּסִיבִית על שפת הכנרת
מוזמנים לגלות את "דוגה ריזורט" – מתחם קסום ומושקע לחווית נופש פסטורלית על שפת הכנרת. בריזורט 32 יחידות אירוח המשלבות את הטבע עם תכנון אדריכלי מוקפד. תוכלו להתארח ב 14 בקתות חוף לאקס מוארות ומרווחות, או ב 18 סוויטות גלאם מאובזרות היישר מהשמורות הפראיות הכי שוות בדרום אפריקה.
הריזורט ממוקם מול נוף הכנרת, טובל בשטחים מגוננים ומטופחים, ומתוכנן כך שלכל יחידה יש גינה צמודה ומרחב לשמירה על פרטיות ושלווה. בדיוק הבית המושלם שלכם לחופשה בכנרת. 

החוויות בדוגה ריזורט
במהלך החופשה שלכם אצלנו תוכלו ליהנות במגוון מתחמים שנועדו לספק לכם חווייה מרגשת ונינוחה. במתחם "מיינד טייק" – תוכלו להשתתף בסדנאות בוקר או סדנאות שקיעה. מתחם "ביץ קלאב" יעניק לכם חווית כנרת אחרת עם פסיליטיז שינעימו את זמנכם בחוף. תוכלו לגלוש על סאפים, להשתכשך באבובי נהר או סתם לתת לשמש לשטוף אתכם על מיטות השיזוף.
מתחם "דוגה צ'יל אאוט" ידאג לתת לכם חוויות קולינריות – החל מארוחות בוקר מקוריות, דרך ארוחות צהריים טו גו קלילות שמותאמות בדיוק לאווירת החופש, ועד בר אלכוהול וקוקטיילים אל תוך הלילה. בערב תוכלו להתכנס סביב למדורת השבט ה"בומה" שלנו, להתכרבל תחת אור הירח או להשתתף במופעי אומנים מקומיים. בין לבין, תוכלו להזמין עיסוי אישי או זוגי, להשתתף בסדנאות יצירה ומזכרות במתחם "ארט טנט" או לצאת לטיולי תצפיות, נחלים ופינות חמד סודיות בסביבה.

"דוגה ביץ' קלאב"
אורחי הריזורט נהנים מבילוי ב"דוגה ביץ' קלאב" – מתחם חוף רגוע על שפת הכנרת. הכניסה למתחם הינה לאורחי הריזורט בלבד. המתחם כולל:  פינות זולה מוצללת עם שולחנות נמוכים וכיסאות חוף, מיטות שיזוף, מחצלות, שמשיות, מגבות חוף, מטקות, גלגלי נהר גדולים ועמדת סאפים פעילה. רצועת החוף מוצללת עם דשא מטופח, מרחבים פתוחים וגישה נוחה לכנרת. החוף שקט – ללא מערכות קריוקי, מוסיקה או גנרטורים.
הכניסה ל"דוגה ביץ' קלאב" הינה ללא תשלום לאורחי הריזורט.

"צ'יל אאוט זון"
מתחם אירוח מושקע ומטופח באווירה נינוחה וקלילה המורכב מארבעה אזורי בילוי: חצר מוצללת עם ספות חוף, לובי, מסעדת נִיחוּתָא, ובר אלכוהול. 
בחצר תמצאו פינות ישיבה על דק באזור מוצלל ושקט. בחלל הפנימי אזור לובי עם ספות אירוח ומוזיקה נעימה. נִיחוּתָא מסעדה המיועדת לארוחות בוקר, נשנושי חוף וארוחות קלות ומפתיעות.
דוגה-בר פתוח המגיש שתייה חמה וקרה, קוקטיילים מפנקים, בירה מהחבית, ויינות מתוצרת הגולן. 

הופעות, הרצאות, האקתונים וכנסים
ב"צ'יל אאוט זון" תוכלו ליהנות מהופעות חיות של אמנים והרכבים מגוונים, מופעי סטנד אפ, הרצאות מעניינות בתחומי תוכן עדכניים, האקתונים וכנסים מקצועיים – בתחומי דעת "חמים" שעומדים על סדר היום האקדמאי והמחקרי כיום בארץ ובעולם.
במתחם מותקנות מערכות מולטי מדיה וטכנולוגיות מתקדמות שמעניקות חוויות סאונד איכותיות, יחד עם מסכי ענק  והמודולריות של המבנה יאפשרו לכם לארח אצלנו ימי כייף וכנסים, לצד אירועים משפחתיים, או סתם לארגן את כל החברים לחווית "יחד" הכי ישראלית שיש – על שפת הכנרת.  

יחידות אירוח מושקעות לחופשה מושלמת

סוייטות גלאם 3 - דוגה ריזורט

סוויטות גלאם קסומות

סוויטות גלאם שהוזמנו במיוחד עבורכם מדרום אפריקה, בסגנון ייחודי לשמורות הפרא ולפארקים הידועים. יחידות האירוח נועדו להעניק לכם חווית אירוח בלתי נשכחת של תנאים מפנקים בחיק הטבע. יחידות האירוח מרוהטות ומאובזרות בדומה לצימר ברמה גבוהה. בכל יחידה: חדר מרכזי להורים, שני חדרים נפרדים לילדים, 3 מזגנים, שירותים, מטבחון, פינת ישיבה, מרפסת מוצללת וגינה צמודה.

דוגה ריזורט - בקתות חוף מושקעות

בקתות חוף לאקס

הבקתות שלנו מושקעות ומתוכננות להעניק לכם חווית אירוח בנוחות מירבית. בקומת הכניסה חדר אירוח מרווח הכולל: מיטה זוגית, ספה נפתחת, פינת ישיבה, מטבחון, בקומת הגלריה חדר לילדים עם 2 מיטות, שתי טלויזיות עם מנגנון מתכוונן, שני מזגנים, וריהוט מפנק במיוחד. מחוץ ליחידה: מרפסת מוצללת, ספות ישיבה, שמשייה ענקית, וגינה צמודה מרווחת ומטופחת.

דוגה ריזורט

מתחם אקסלוסיבי

דוגה ביץ' קלאב

חוף לאורחי הריזורט

צ'יל אאוט זון

לובי, בר, מסעדה

סדנאות שלווה

פעילויות בוקר ושקיעה

דוגה בּוּמָה

מדורת השבט שלנו

דוגה טוּאָהּ

חוויות לזוגות

להזמנות ושריון מקום - שלחו פרטים כאן

להזמנות ושריון מקום - שלחו פרטים כאן