דוגה ריזורט – נופש אקסקלוסיבי על שפת הכנרת

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מוזמנים להתאהב בכנרת

"דוגה ריזורט" – בית הנופש שלכם בכנרת
מתחם קסום ומושקע לחווית נופש אחרת על שפת הכנרת. בריזורט 32 יחידות אירוח המשלבות את הטבע עם תכנון אדריכלי מוקפד. תוכלו להתארח ב 14 בקתות חוף לאקס מוארות ומרווחות, או ב 18 סוויטות גלאם מאובזרות היישר מהשמורות הפראיות הכי שוות בדרום אפריקה.
הריזורט ממוקם מול נוף הכנרת, טובל בשטחים מגוננים ומטופחים, ומתוכנן כך שלכל יחידה יש גינה צמודה ומרחב לשמירה על פרטיות ושלווה. 

יחידות אירוח מלהיבות במיוחד
בקתות חוף לאקס

בקתות חוף יוקרתיות באווירה קסומה על שפת הכנרת. חוויה של בית נופש פרטי משלכם, בדיוק כפי שחלמתם. בבקתת חוף בסגנון אלפיני עם תכנון אלגנטי יצירתי המותאם לאווירה של חוף ונופש יוקרתי על המים. עיצוב הבקתות משלב חיפוי אבן בזלת וזכוכית מעוצבת באיכות גבוהה. בבקתה, שני מזגנים, סמארט TV, חדר הורים מרכזי, קומת גלריה נפרדת לילדים, מקלחת ושירותים צמודים. מחוץ ליחידה: מרפסת מוצללת עם פינת ישיבה, מיטות שיזוף, שמשייה ענקית וגינה מרווחת ומטופחת. 

סוויטות גלאם
יחידות אירוח ייחודיות בהשראת הריזורטים הקסומים של דרום אפריקה, בעיצוב המשלב בד טבעי ובנייה מאווררת עם תקרה גבוהה וחלונות לנוף. ביחידה: שלושה מזגנים, שלושה אזורי לינה (2 אזורים לילדים ואחד ראשי להורים), טלויזיה סמארט TV עם חיבור לכבלים, מקלחת מרווחת ושירותים. תכנון ועיצוב פנים היחידה נועד לספק לכם חווית אירוח עוטפת ונינוחה על שפת הכנרת. מחוץ ליחידה: מרפסת עם פינת ישיבה, ספות שיזוף, שמשייה ענקית (גודל 4X4), גינה מרווחת עם צמחי נוי וצמחי תבלין.

דוגה ריזורט
5/5

ארוחות בוקר

שוות במיוחד

חוף ים נגיש

חוף עם שירותי הצלה

מלתחות ושירותים

מסודרים ומובנים

פינות מנגל

בפינות מסודרות

פארק משחקים

ומתקני ספורט

מזנון וחנות

מזנון וחנות נוחות

להזמנות ושריון מקום - שלחו פרטים כאן